Senin, 23 November 2015

Ketiak berlebihan Berpeluh - Cara Berhenti berpeluh ketiak

Ketiak berlebihan Berpeluh - Cara Berhenti berpeluh ketiak

Menghilangkan peluh ketiak berlebihan adalah benar-benar satu tugas yang berat dan rumit untuk dilakukan. Ia adalah tujuan yang berakar umbi malu untuk berjuta-juta orang di seluruh dunia yang bertahan keadaan perubatan seperti hiperhidrosis atau apa yang lebih dikenali sebagai peluh berlebihan. Jika anda telah bertindak dilema ini dan lagi, anda mendapati bahawa ia masih berterusan, maka anda perlu mengambil kaedah alternatif yang lebih berkesan rawatan untuk akhirnya menghilangkan malady sosial ini. Berikut adalah beberapa perkara yang anda perlu tahu tentang bagaimana untuk betul dan berkesan merawat peluh berlebihan anda pada ketiak.

Pertama, mengenal pasti apa yang boleh menjadi faktor asas yang mencetuskan anda untuk mempunyai gangguan berpeluh ini. Peluh berlebihan di ketiak atau apa yang dikenali dalam bidang perubatan sebagai axillary hiperhidrosis, pada asasnya disebabkan oleh faktor genetik. Jika anda secara genetik terdedah kepada gangguan itu, maka kemungkinan anda dengan mudah akan menguncup keadaan. Juga, keresahan atau tekanan faktor ketegangan atau cemas seperti itu juga boleh menjadi faktor yang boleh menyebabkan berpeluh terlalu banyak di ketiak anda.

Sebaik sahaja anda telah mengenal pasti faktor-faktor yang mendasari membawa berpeluh berlebihan seperti di dalam kamu, maka anda boleh mula mencari ubat semula jadi atau asas yang orang lain boleh menghubungi penyelesaian yang cepat-fix untuk mempunyai peluh ketiak berlebihan. Ini mungkin termasuk penggunaan antiperspirants yang mengandungi aluminium klorida. Anda boleh memilih dari Driclor, tertentu Dri dan beberapa yang lain boleh didapati secara komersial roll-on anda akan dapati di kedai ubat tempatan atau pasar raya. Selain itu, terdapat Drysol yang anda juga boleh cuba. Apa yang lebih, anda juga boleh bertanya kepada doktor anda tentang antiperspirants perubatan gred dan meminta beliau untuk menetapkan untuk anda. Dengan cara itu, anda boleh yakin bahawa apa yang anda lakukan akhirnya boleh membantu anda menghilangkan masalah berpeluh anda dalam masa yang singkat.

Terdapat juga serbuk talkum anda boleh gunakan untuk menyimpan ketiak anda kering pada setiap masa. Walau bagaimanapun, dalam kes-kes yang mungkin anda berpeluh berlebihan, membuat mata anda sentiasa membawa dengan anda baju tambahan, supaya kamu mengambil mandi cepat atau membersihkan ketiak dengan sabun dan air. Selepas itu anda boleh kemudian sentiasa berubah bila-bila masa anda perlu, dan memakai bedak dan juga untuk mengelakkan tompok peluh di ketiak anda. Ini bukan sahaja akan membuat ketiak anda kering tetapi juga akan membuat ketiak anda selamat daripada mengeluarkan apa-apa bau yang tidak menyenangkan yang adalah apa yang kita kenali sebagai bau badan.

Akhir sekali, anda boleh berunding dengan doktor anda tentang sambungan mungkin antara hiperhidrosis axillary atau berpeluh ketiak berlebihan dan faktor-faktor emosi yang mungkin ada di dalam kamu. Sebagai contoh, anda sedar bahawa anda menjalani kehidupan yang benar-benar tertekan, dan bahawa anda adalah jenis orang yang sentiasa mendapat tertekan dan cemas mengenai kerja harian anda, maka anda boleh meminta kepada-Nya apa yang boleh menjadi kemungkinan bahawa dalam kes anda mereka mungkin sebenarnya ada kaitan. Apa yang lebih, anda juga boleh meminta remedi yang mungkin semula jadi yang anda boleh mendapatkan memegang memastikan bahawa keadaan memalukan seperti berpeluh berlebihan di ketiak meninggalkan anda selama-lamanya, dan tidak perlu kembali lagi.

1 komentar:


  1. شركة المثالية للتنظيف - المثالية للتنظيف بالمنطقة الشرقية تسعد بتقديم خدماتها المتميزة للتنظيف ومكافحة الحشرات بالمنطقة الشرقية فتعد الشركة المثالية للتنظيف بالدمام والخبر والقطيف والجبيل والاحساء وسيهات وجدة
    اتصل الان واحصل علي خدمات شركة المثالية بخصم 50% لجميع خدماتها الاتية

    المثالية للتنظيف
    شركة المثالية للتنظيف بالدمام
    شركة المثالية للتنظيف بالخبر
    شركة المثالية للتنظيف بالجبيل

    المثالية
    شركة المثالية للتنظيف بالاحساء
    شركة المثالية للتنظيف بالقطيف

    اذا اردتم التعامل مع شركة المثالية للنظافة الشاملة بالمنطقة الشرقية تواصلوا معنا علي وسوف تحصلون علي خدمة لائقة باسعار مناسبة فتعد اسعار المثالية للتنظيف رخيصة ومناسبة لجميع عملائه

    ________

    BalasHapus