Minggu, 22 November 2015

Kelebihan Terapi Alternatif Berdasarkan kristal kuarza

Kelebihan Terapi Alternatif Berdasarkan kristal kuarza

Pada masa kini, terdapat beberapa terapi alternatif berdasarkan kristal kuarza. Ia digunakan dalam rawatan semua keadaan yang dicirikan oleh kesakitan fizikal - sama ada mereka menjadi orang-orang yang 'ringan mencari' seperti sakit kepala, atau sama ada mereka menjadi keadaan yang paling serius seperti kanser (kesakitan yang datang dengan itu). Bagaimana kristal kuarza mendapati permohonan dalam penyembuhan membuat untuk satu kajian yang menarik. Ia tidak boleh masuk akal kepada orang yang sepenuhnya dididik dalam pemikiran perubatan barat, tetapi untuk orang yang dengan pengetahuan tentang perubatan timur (yang kerap yang berkesan sebagai ubat barat), penggunaan kristal kuarza dalam penyembuhan akan masuk akal yang sempurna.

Menurut pemikiran perubatan oriental (yang merupakan sesuatu yang walaupun fizik barat bersetuju dengan), badan kita diperbuat daripada tenaga. Malah, badan kita -like semua perkara lain di seluruh alam semesta adalah tenaga. Ia adalah tenaga yang menggabungkan dalam corak tertentu untuk membentuk massa. Kita semua sedar transaksi di mana-besaran boleh bertukar menjadi tenaga (seperti mana badan yang dibakar untuk menghasilkan tenaga). Jadi idea badan kita menjadi berkas tenaga tidak masuk akal. Dan seperti semua tenaga yang lain di alam semesta, tenaga yang membentuk badan kita sentiasa bergetar. Ia bergetar pada frekuensi yang tertentu. Dan terdapat negeri-negeri tertentu di mana ia dikatakan seimbang. Apabila tenaga badan kita adalah seimbang, kita mengalami keadaan sihat dan keamanan. Tetapi apabila keseimbangan yang agak halus tenaga dalam badan terganggu, kita mengalami keadaan kurang sihat dan kehilangan keamanan.

Sesetengah bahan telah diketahui mempunyai keupayaan untuk mengembalikan keseimbangan tenaga apabila ia hilang. Salah satu daripada mereka adalah bahan kristal kuarza. Itulah bagaimana mereka datang untuk mencari aplikasi dalam terapi. Menggunakan mereka adalah semata-mata tentang lulus mereka melalui mata dalam badan di mana baki tenaga seolah-olah telah hilang, sekali gus memulihkan kira-kira dan menghapuskan penyakit yang timbul daripadanya.

Kini terdapat beberapa kelebihan yang berkaitan dengan terapi ini yang berasaskan kristal kuarza.

Pertama, terapi yang menggunakan kristal kuarza murah. Ini kristal kuarza yang sangat mudah didapati, dan mereka tidak benar-benar kos wang yang banyak. Lebih-lebih lagi, apabila sesiapa sahaja datang untuk mempelajari asas-asas terapi, boleh melakukan pada diri mereka sendiri.

Kedua, terapi yang menggunakan kristal kuarza adalah amat berkesan. Mereka memerangi pelbagai masalah kesihatan dari akar mereka (bukan sekali pandang seperti halnya dengan sebahagian besar daripada apa yang dikenali sebagai terapi konvensional yang hanya menangani gejala).

Akhir sekali, terapi yang menggunakan kristal kuarza adalah selamat, kerana mereka tidak mengganggu. Ini adalah terapi yang anda gunakan secara luaran. Mereka tidak adalah perkara-perkara yang anda makan ke dalam badan anda dan tidak pula mereka terapi yang melibatkan membuka badan anda dan melakukan segala macam perkara mekanikal kepadanya. Kristal dan meninggal seluruh badan anda, dan anda mula mengalami kelegaan hampir serta-merta.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar