Senin, 23 November 2015

Anda Boleh Gunakan Banana Peel Untuk Melegakan Gejala Biasa dan Syarat Kulit

Anda Boleh Gunakan Banana Peel Untuk Melegakan Gejala Biasa dan Syarat Kulit

Anda mungkin atau tidak mungkin telah mempertimbangkan apa yang anda boleh lakukan dengan kulit pisang selepas anda makan buah-buahan. Sesetengah orang akan menggunakannya untuk kompos, atau mewujudkan longgokan baja untuk taman mereka. Sesetengah orang hanya akan membuang ke dalam tong sampah. Apa yang kebanyakan orang tidak tahu adalah bahawa anda boleh menggunakannya untuk beberapa perkara untuk membantu anda! Ia boleh digunakan untuk membuang wad, mengurangkan bengkak yang disebabkan oleh gigitan pepijat, dan juga boleh membantu nada dan tekstur kulit anda. Terdapat beberapa budaya seperti orang-orang Yunani, Rom dan Mesir yang telah pergi sejauh untuk mendokumentasikan manfaat kesihatan madu dan buah-buahan. Ia amat berguna untuk menyingkirkan jangkitan yang sedang berlaku di atas kulit anda. Ia juga telah dimuliakan kerana kemampuannya untuk membantu merawat psoriasis itu. Ini menyebabkan kasar, tompok bersisik kulit dan bengkak bagi orang-orang yang menderita dengannya. Dalam lebih daripada hanya beberapa buah negara. Ia dianggap sebagai "buah emas" alam semula jadi kerana sifat-sifat penyembuhan banyak bahawa ia mempunyai. Makan buah-buahan yang akan membantu menjaga sistem pencernaan anda berjalan pada prestasi tinggi, ia akan membantu anda mempunyai lebih banyak tenaga, dan juga menyediakan badan anda dengan apa sahaja nutrien yang anda perlukan untuk membantu memulihkan dan mewujudkan pertumbuhan semula sel.

Jika anda melihat sifat-sifat, anda akan mendapati bahawa ia mempunyai beberapa mineral dan antioksidan yang akan membantu kulit anda untuk mengembalikan secara semula jadi. Ia telah dikenali untuk membantu keadaan kulit yang disebabkan oleh alahan, kerengsaan dan untuk membantu lebam. Ia mempunyai kalium dan unsur-unsur lain yang akan menjaga kulit anda lembut, lembut dan hanya lebih sihat secara umum. Semua sebatian ini bersama-sama mempunyai kesan positif ke atas ketuat, psoriasis dan membantu untuk melegakan beberapa gejala kulit yang anda mungkin ada.

Jika anda mempunyai kulit kering dan gatal yang akhirnya bertukar bersisik, ini adalah satu keadaan yang dikenali sebagai psoriasis. Ia adalah penyakit genetik yang akan memberi kesan bukan sahaja kulit anda, tetapi sendi dalam badan anda. Tanda-tanda akan berbeza-beza dari seorang ke seorang. Anda mungkin mempunyai luka radang bahawa anda tidak boleh hanya merawat dengan pelembap atau minyak, jadi anda boleh menggunakannya untuk membantu melegakan gejala.

Apabila anda menggunakannya untuk ini, anda biasanya akan melihat hasil dalam masa beberapa hari. Kulit anda akan menambah sendiri, mempunyai lebih banyak kelembapan, dan anda akan mengurangkan gatal, dan membuat skala yang hilang. Apa yang anda perlu lakukan adalah menggosok bahagian dalam kulit di kawasan yang menyebabkan anda masalah dua kali sehari dan yang harus cukup untuk memulihkan kulit kembali ke sihat. Anda boleh melakukan perkara yang sama untuk santapan bug, ivy racun, ketuat, jerawat, dan untuk mempercepatkan penyembuhan di mana anda mempunyai lebam pada anda.

Anda boleh mash up bahagian buah dan menggunakannya dalam topeng muka dan ini akan mengurangkan jerawat dan mencerahkan kulit anda. Hanya meletakkan 1/4 cawan pisang lecek dicampur dengan buah-buahan lain kaya antioksidan dan anda akan menyahtoksik kulit anda dan melihat perbezaan segera.

Anda mungkin hanya tidak pernah mengenal kuasa pisang. Buah-buahan yang boleh digunakan untuk keletihan, melegakan rintangan, mengurangkan kemurungan, melegakan sembelit, masalah pencernaan atau cirit-birit, meningkatkan tenaga anda dan menguruskan ulser. Buah kecil murah adalah semua yang singkat keajaiban.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar