Senin, 23 November 2015

Bagaimana untuk Pas Batu Buah Pinggang Cepat - Sebelum Pembedahan Cuba Ini Tips

Bagaimana untuk Pas Batu Buah Pinggang Cepat - Sebelum Pembedahan Cuba Ini Tips

Belajar bagaimana untuk lulus batu karang dengan cepat dengan tip-tip mudah. Ramai penghidap adalah menjimatkan beribu-ribu dolar dalam kos perubatan dengan mencuba ubat batu karang mudah dan berkesan. Dalam artikel ini, anda akan belajar bagaimana untuk mengelakkan pembedahan dengan 5 langkah mudah.

Lulus Batu Buah Pinggang

Batu karang boleh menjadi sangat menyakitkan. Tetapi menunggu batu anda untuk lulus boleh menjadi seperti menonton cat kering. Jangan tunggu lagi.

Lulus batu karang dengan tips mudah yang mula melarutkan kalsium yang membina dan curahan badan anda. Ini tidak terdengar sangat rumit kerana ia tidak rumit. Ramai doktor kesihatan semulajadi percaya bahawa lebih 90% daripada semua batu boleh diluluskan secara semula jadi.

Malangnya, pakar bedah dan kebanyakan doktor tidak mengesyorkan ini kerana ini boleh menjadi kerugian kewangan yang besar kepada hospital-hospital dan doktor. Berikut adalah beberapa tips yang anda boleh bermula malam ini.

1. banyak minum air membantu. Walau bagaimanapun, kebanyakan orang tidak tahu bahawa anda perlu minum air suling sehingga batu anda berlalu. Air suling adalah bebas daripada sebarang mineral yang benar-benar boleh menambah dengan komposisi batu. Anda juga perlu minum hampir 1 gelen air setiap hari sehingga ia berlalu.

2. Makan banyak sayur-sayuran adalah penting juga. Sayur-sayuran kaya dengan serat yang juga boleh membantu dengan curahan batu. Anda harus cuba untuk mengelakkan gula dan gula semula jadi yang terdapat di dalam buah-buahan. Saya menyarankan makan sekurang-kurangnya 4-5 hidangan sayur-sayuran setiap hari.

3. remedi berasid bekerja untuk membubarkan kalsium yang membina yang membentuk batu itu (s). Beberapa ubat-ubatan yang popular telah merangkumkan menambah vitamin C (juga dikenali sebagai asid askorbik) dan juga ubat asid fosforik. Kedua-dua ini boleh berkesan.

4. Jus lemon atau menambah lemon juga popular. Ramai penyelidik percaya bahawa asid sitrik dalam lemon boleh membubarkan kalsium. Kerana 90% daripada batu terdiri daripada kalsium, ini boleh menjadi penawar rahsia anda.

5. pasli segar juga telah menjadi ubat popular. Parsley adalah sangat kaya dengan klorofil. Klorofil merupakan serat berkesan yang membantu flush dan membersihkan buah pinggang dan organ-organ lain. Anda boleh pasli segar di hampir pernah kedai runcit.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar